با حال
آموزش روابط بین زوجین

این روزها خیلی از افراد را می بینیم که مایل هستن چهره زیبایی داشته باشند و برای بدست آوردند چهره مورد نظر خود دست به جراحی زیبایی می زنند اما این مسئله درمورد کریستینا ری  کاملا متفاوت است.

de دختری که رکورد بزرگترین لب جهان را دارد!! + عکس های جالب

 

Kristina Rei  که تنها ۲۲ سال سن دارد از ۱۷سالگی شروع به تزریق ژل به لب هایش کرده تا لب های بزرگی داشته باشد.

lips دختری که رکورد بزرگترین لب جهان را دارد!! + عکس های جالب

او تاکنون بیشتر از ۱۰۰ بار تزریق را تجربه کدره است و تصمیم دارد به این کار خود ادامه بدهد. کریستینا می گوید که مهم نیست مردم در خیابان چه برخوری با من می کنند چرا که من من از کار خود راضی هستم.

54545ei دختری که رکورد بزرگترین لب جهان را دارد!! + عکس های جالب

تا حالا بیشتر از ۶هزار دلار هزینه کرده ام و باز هم به این کار ادامه می دهم.

در آخر باید بدانید که شاید از نظر تعداد اندکی از افراد لب های بزرگ و غیر طبیعی زیبایی بخش باشند اما نظر اکثر افراد مورد بررسی ما در این مورد متفاوت بوده و همگی تزریق ژل به لب ها را عملی بیهوده و غیر عاقلانه می دانند.

 

 

خانم “تاشی سانگمو” در سن ۱۷ سالگی بصورت همزمان با ۲ برادر ازدواج کرد. این نوع ازدواج که در میان قبایل دور افتاده کشور نپال رایج است، از نظر ساکنان آن امری کاملا عادی است و حتی این کار خود را از چند جهت مفید می دانند.
تاشی سانگمو در خصوص ازدواج همزمان با ۲ برادر میگوید: زندگی به این شیوه بسیار آسان تر خواهد بود، چون به جای اینکه ثروت و دارایی خانواده به چند بخش تقسیم شود، همه در خانواده باقی می ماند و من نیز مسئول آن خواهم بود.
زمانیکه “تاشی سانگمو” با مینگمار لاما  ۱۴ ساله ازدواج کرد، برادر شوهرش باسانگ ۱۱ سال سن داشت و چنین مقرر شد که بعد از ازدواج دختر با برادر بزرگ تر مراسم ازدواج او با برادر کوچکتر نیز برگزار شود. باسانگ میگوید: در این شیوه ازدواج، گذراندن زندگی برای همه ما آسان تر خواهد بود.

ازدواج همزمان یک زن با 2 برادر+عکس

در این شیوه ازدواج معمولا دختر با پسر بزرگتر خانواده ازدواج می کند و پس از آن به برادر کوچک تر اجازه ازدواج با او داده میشود. اما بهای این کار برای برادر کوچکتر این خواهد بود که مسئولیت پخت و پز و بزرگ کردن فرزندان بر عهده اوست و زن آنها هم مسئول دخل و خرج خانواده است.

 

شاید تصور بسیاری از مردم در مورد یک زن مجرم، زنی خشن با صورتی عجیب و نخراشیده باشد. اما جالب است بدانید تبهکارانی نیز در این میان وجود دارند که حتی پس از بازداشت چهره شان همچنان زیبا و دلفریب است.
تصاویری که در این مطلب مشاهده می‌ کنید مربوط به دوازده متهم زن در امریکا است که به انتخاب نشریه دیلی میل زشتی جرایمی که مرتکب شده‌اند نمی‌تواند زیبایی چهره‌شان را پنهان کند.

زیبا‌ترین مجرمین زن در زندان های آمریکا!! + عکس

اتهامات این افراد از طیف وسیعی از جرم‌ها شامل دزدی از مغازه، مواد مخدر، رانندگی در حال مستی، عدم پرداخت صورت حساب رستوران، حمل الکل با سن کمتر از سن قانونی، عدم حضور به موقع در دادگاه و خشونت خانگی تشکیل شده است.

 

این زن که سابقا کارمند یک کارخانه تولید کننده لباس زیر زنانه بود در اقدامی عجیب و بی سابقه بخاطر بزرگی سینه هایش توسط کارفرمایش از کار اخراج شد.به گزارش سایت فان لائورین ۲۹ ساله میگوید : زمانیکه به من گفتند به دلیل بزرگی سینه هایم باید از کار اخراج شوم شوکه شدم.
 
 
0.029641001338990148 parsnaz ir این خانم به علت بزرگی سینه هایش از کار اخراج شد + عکس
 
این زن که اهل منهتن امریکاست به خبرنگاران گفت :مدیر بخشی که وی در آنجا فعالیت داشته است به او پیشنهاد داده است به هرنحوی که میتواند سینه های خود را کوچک و یا پنهان کند تا بتواند کار بهتری پیدا کند.
 
0.062527001338990148 parsnaz ir این خانم به علت بزرگی سینه هایش از کار اخراج شد + عکس
 
وی معتقد است این خیلی احمقانه و غیر عادلانه است که دیگران را بخاطر اندازه اندام و یا بزرگی سینه هایشان مورد قضاوت قرار دهند. ناگفته نماند لائورین ۲۹ ساله با گرفتن یک وکیل از این کار غیر عادلانه کارخانه به دادگاه شکایت کرده است و امیدوار است بتواند دوباره به شغل قبلی خود بازگردد.
 
0.063640001338990148 parsnaz ir این خانم به علت بزرگی سینه هایش از کار اخراج شد + عکس
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط امیری